.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش ۱۸۹ درصدی سفر‌های دریایی نوروزی در مازندران
مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از افزایش ۱۸۹ درصدی سفر‌های دریایی نوروزی در سواحل استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، محمد تقی انزان پور گفت:بیش از ۲۲۰ هزار نفر از ۲۵ اسفند پارسال تا ۱۵ فروردین ماه امسال از تفریحات و سفر‌های دریایی در سواحل استان حد فاصل رامسر تا فرح آباد ساری استفاده کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال از افزایش ۱۸۹ درصدی برخوردار بوده است.

او می‌گوید: ۹۰ ایستگاه گردشگری ساحلی با انجام بیش از ۴۲ هزار سفر دریایی در نوروز امسال به مسافران و گردشگران خدمت رسانی کردند.

به گفته انزان پور روزانه ۲ گروه از بازرسان این اداره کل بر رعایت الزامات ایمنی و حفاظت از محیط زیست دریایی از سوی ایستگاه‌های تفریحات دریایی نظارت کردند و با همکاری و هماهنگی دریابانی استان، از فعالیت‌های مخاطره آمیز قایق ران‌ها و راهبر‌های جت اسکی جلوگیری به عمل آمد.

انزان پور برگزاری نشست مشترک با فرماندهان مناطق ساحلی دریابانی جهت حفظ ایمنی و جلوگیری از تردد شناور‌های نا ایمن، برگزاری مانور امداد و نجات دریایی در بابلسر جهت سنجش میزان آمادگی همیاران ناجی و تیم‌های جستجو و نجات دریایی در هنگام بروز هر گونه سانحه دریایی و انجام بیش از ۱۰۰۰ نفر ساعت بازرسی از ایستگاه‌های گردشگری را از مهم‌ترین اقدامات اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در زمینه اشاعه فرهنگ ایمنی دریانوردی و تفریحات دریایی نوروزی برشمرد.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.